Ž. Horvat Vukelja:Hrabrica ili kako je Perica postao hrabar
Nakon čitanja lektirnog djela, učenici su izražavali svoja razmišljanja,osjećaje i svoja zapažanja o opisanim situacijama te postupku glavnog lika.
U kraćoj diskusiji uspoređivali su postupke likova s vlastitim postupcima i postupcima osoba koje ih okružuju dajući primjere o hrabrosti iz svakodnevnog života. Doživljaj pročitanog i pouku priče prikazivali su individualnim uratkom na listiću slijedeći sat. Na Satu razrednika osmišljavali su i crtežom prikazivali razrednu medalju za hrabrost sami sebi kao čitačima te za uspješan završetak prvog razreda i razrednog projekta ČITAJMO ZAJEDNO. Učenici dramsko-recitatorske skupine su dramatizirali dijelove priče Hrabrica.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |