preskoči na sadržaj
Državna natjecanja

7. državno natjecanje u poznavanju prometnih propisa 2015.

Osim što na Prometnoj Učilici osnovnoškolci mogu igrati se, učiti i ponavljati znanje o prometnim propisima, jedan od razloga njenog sve češćeg korištenja je i veliko državno natjecanje osnovnoškolaca u poznavanju prometnih propisa. Natjecanje se održava svake školske godine, od 2009., obično od početka listopada do kraja studenoga, Natjecati se, pokazati svoje znanje u poznavanju prometa i osvojiti vrijedne nagrade za sebe, svoj razred i školu mogu svi učenici osnovnih škola u Hrvatskoj.


Natjecanje se provodi u sklopu preventivnog područja djelovanja Nacionalnog programa „Promjena ponašanja sudionika u prometu“, segment „Edukacija u području sigurnosti prometa“, s ciljem poboljšanja ukupnog stanja sigurnosti cestovnog prometa i  smanjenje broja stradavanja djece u prometu. Cilj natjecanja  je podizanje razine  prometne kulture već od najranije dobi, počevši  kontinuiranim obrazovanjem djece zabavnim sadržajima primjerenim njihovom uzrastu.

Za natjecanje se ne mora nigdje posebno prijaviti, već je dovoljno koristiti Prometnu Učilicu.

Najbolji učenike, škole i razred osvajaju i vrijedne nagrade.
Pregled rezultata, nagrađenih i nagrada iz prijašnjih natjecanja možete pogledati ovdje. 

 


Izvor: http://ucilica.skole.hr/
Priloženi dokumenti:
Pravila_PU_2015.doc (101.00 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Slavica Danilović   datum: 30. 9. 2015.

Tražilica



Raspored zvonjenja


Raspored informacija


Popis udžbenika


Raspored sati


Jelovnik

 


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


 


 

e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza) logotip

E-laboratorij

logo portala skole.hr

Slikovni rezultat za ucitelji.hr

 


 

COVID-19


Arhiva dokumenata

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 2. 2021.

Ukupno: 80496
Ovaj mjesec: 1062
Ovaj tjedan: 169
Danas: 169




preskoči na navigaciju